zondag 15 maart 2009

As I cried out like in Latin, "this is so not life at all"

“Jij hebt later zo een butler nodig.”
“hoezo?!”
“Omdat je niet eens weet hoe je afwassen schrijft?”
Zucht. Helemaal wel dat ik afwassen kan schrijven! Kijk maar: afwassen. Zie je wel? Afwassen. En nog een keer: Afwassen.
Okee, het schrijven is misschien niet het probleem, maar hij heeft gelijk. Mijn laatste afwasincident was nou niet bepaald een succes. Lees: het plasticje van het afwastablet er niet af halen.
Hoe kon ik nou weten dat dat wel de bedoeling is? Ik zie nooit afwastabletten behalve die van de reclames. En op de reclames staat die wannebe Harry Piekema altijd dolblij te vertellen dat het plasticje oplost in water.
Niet mijn schuld dat mensen dan zulke fouten gaan maken.
Ja, ik moet een rijke man trouwen of zelf heel veel geld gaan verdienen. Of allebei. Want echt niet dat ik straks afhankelijk wordt van iemand. En hij moet wel knap zijn natuurlijk.
Nee, ik wordt later geen huisvrouw. Wat ik dan wel wil worden weet ik ook nog niet. En gelukkig is zo’n standaard antwoord.
Een vriendin van me zei eens dat ze een slimme voetbalvrouw wilde worden. Wat vind je daarvan? Lekker winkelen en tegelijk slim zijn. Al denk ik stiekem dat er een reden is dat voetballers niet met slimme vrouwen trouwen. Misschien is het een soort complot tegen alle slimme vrouwen in de wereld. Dat zou echt best wel seksistisch zijn. Ik ken een hoop seksistische mensen trouwens. Voornamelijk mannen.
Hypocriet is mijn tweede naam.
Maargoed, afwassen is gewoon niet mijn ding. Trouwens, kom je als voetbalvrouw ook op voetbalplaatjes?
Liefs.

P.s.: Lucas heeft meer dan 30 Melvin Platjes. Jaja, dé Melvin Platjes. Lucas heeft echt de grootste lol om die naam. Arme Melvin.
Arme Lucas. Sukkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten